"Hikayeler ancak onları anlatabilenlerin başından geçer."

"Hikayeler ancak onları anlatabilenlerin başından geçer."
Değer verdiğim biri beni böyle resmetmişti...

31 Aralık 2009 Perşembe

 

 

Gri mont giymiş olan hanım kanaldaki rehberimiz,ismini hatırlayamıyorum ne yazıkki..., Havada gördüğünüz siyah-beyaz kuşlar cormorantlar. Adacıklara konduklarındaki halleriyle uzaktan penguen kolonilerinden farkları yok.
Posted by Picasa

2 yorum:

  1. Vay Melosh,
    Bu guzel foto böyle...
    Blogun da ek guzel olmush eline saglik...Artik bir hayli interaktif de bir insan oldun. kim tutuar seni su sanal dunyada.
    Sevgiler
    Melosh -the other-

    YanıtlaSil
  2. Resimler çok güzel, çok şık ve güzelsiniz.
    Hayırlı olsun.

    YanıtlaSil