Bilgisayara olan ilgim(!), sevgim(!) ötesinde yazdıklarımı, gezdiklerimi paylaşmak mecburiyeti ile yanıp tutuştuğum bir gece vakti Picasa'nın armağanı olarak yeni yıla girmeye az kala internet ortamında kendime ait bir köşecikteyim. Vakit buldukça yazmaya çalışacağım. Bu benim çok zamandır düşlediğim fakat olağanüstü zorluklarla karşılaşacak oluşuma dair korkularla ertelediğim bir buluşma.
Bu anı tekrar hatırlamama yardım etsin diye birkaç küçük bilgi:
Yer: Ev, Salon, Yemek masası
Fon: Erkan Oğur seçkisi çalar,
Nezih çoktan uykuda,
Biraz önce zil çalan karnım çocukluktan kalma şekerli yoğurt ve ekmek alışkanlığımla doyurulmuş,
Uyku: Ertelenmiş
Zihin cin gibi,
Eller onparmağa özenirken yazar...
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder