"Hikayeler ancak onları anlatabilenlerin başından geçer."

"Hikayeler ancak onları anlatabilenlerin başından geçer."
Değer verdiğim biri beni böyle resmetmişti...

29 Aralık 2009 Salı

 
Posted by Picasa

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder