Soğuk bir yaz sonu akşamında Ushuaia'da Volver Restoran'da nefis bir akşam yemeği yedik. Menünün fotoğrafını boşuna koymadım. Restoran'ın açılış tarihi 1896. Ülkemizde o yıldan kalma kaç tane kurum var bilen varsa allasen yazsın. Güzel bir Arjantin şarabı eşliğinde deniz ürünleri yedik, biraz da fazla kaçırmışız. Akşam Otel Andino'nun sıcak atmosferine dönüp derin, güzel bir uyku çektim. Yaşasın Dünyanın Sonu....

Fotoğraflar da yazılarda çok keyifliydi, ellerine, ayaklarına, gözlerine sağlık.
YanıtlaSil